Subject: RE: Palve parkimisprobleemi lahendamiseks
From: Jüri Altnurme <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Kadri Aguraiuja" <[email-masked]>, "Jaan Marjundi" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 09:34:28 +0300

Tere,

Täname kirja eest.

Võime ka omalt poolt kinnitada, et Rohuneeme kaupluse ees, Rohuneeme tee 
ääres olevate parkimiskohtadega (ei asu meie kinnistul) on tõesti probleem- 
teatud ajal (ilus ilm, tugev tuul) on parkla autosid täis. Ja need ei ole 
kauplusega seotud autod.

Rohuneeme kaupluse kinnistul korraldab meie poolt parkimist OÜ Europark 
Estonia.

Kas oleks võimalik kokkulepe et me võiksime korraldada Europarki abiga 
parkimist ka riigimaantee äärses parklas?

Lugupidamisega,

Jüri Altnurme

Haldusjuht

Harju Tarbijate Ühistu

Saku tn.6, 11314, Tallinn

Tel.nr.: +372 66 99 801

GSM:    +372 50 57 354

From: Jaan Marjundi <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 28, 2024 1:03 PM
To: Jüri Altnurme <[email-masked]>
Cc: Kadri Aguraiuja <[email-masked]>
Subject: Ed: Palve parkimisprobleemi lahendamiseks

Saatja:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 28. mai 2024 12:59
Adressaat: keskus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Jaan 
Marjundi < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Teema: Palve parkimisprobleemi lahendamiseks

Tere

Saadan teile kirja Püünsi Külaseltsilt Viimsi vallast palvega lahendada 
parkimisprobleem meie kogukonnas

Lugupidamisega

Helen Lainjärv

MTÜ Püünsi Külaselts juhatuse esimees